Sundhedsstyrelsen anbefaling.
Sundhedsstyrelsen anbefaler mindst 30 minutter motions hver dag og de 10 minutter af dem skal man have pulsen op.
Motion opnås på mange måder bl.a. kan man få motion i dagligdage ved at gøre rent eller ved at gå en tur, det behøves ikke at være den helt store udfoldelse med at løbe et hårdt løb, men alligevel skal du få pulsen op i 10 minutter, ved at give den lidt hårdere.

Hvad er tæl kalorier.
Tælkalorier.dk kan bruges til at se om du kommer op på sundhedsstyrelsen anbefaling, ikke alt aktivitet giver lige meget motion, derfor vil tælkalorier.dk omregne dine motions minutter til effektive motions minutter, om dine anstrengelser også får pulsen op i de anbefalede 10 minutter.

Kan jeg tabe mig ?
Tælkalorier.dk hjælper dig ikke direkte til at tabe dig, men at sætte fokus på, hvad der skal til for at forbrænde de kalorier du indtager.

Selv når man er i hvile forbrænder man kalorier, men vi indtager flere kalorier i løbet af dagen, måske flere end man forbrænder, de kalorier skal forbrændes ellers stiger vægten.
For at forbrænder kalorierne skal musklerne til at arbejde, enten ved at dyrke motion eller i dagligdagen, ved det fysiske arbejde, derfor er det vigtigt at vide om man kan nå at forbrænde de indtagne kalorier.

Logon.
For at holde styr på kalorieforbruget skal man være tilmeldt siden www.tælkalorier.dk, det er gratis at bruge siden og holde styr på din forbrænding og dit forbrug.
Du bestemmer selv hvor meget du vil gøre brug at mulighederne, som siden giver dig.

4-pb92mjKaDK

 

4-pb92mjKaDK

 

4-pb92mjKaDK

Password
Husk mit login på denne PC
Har du glemt dit password glemtLogin
counttilmeldinggulerod